Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • form 4 last day....so sad+happy
    Friday, November 20, 2009 | 2 Comments


    AKu.....taktau nak cakap per untuk last day nih..biasa jer kot. lepak dengan kawan2 and borak jer....ak takot giler nak naek form5 nih sebab xsedia lagi...aku rasa sedih dan akan merindui kengkawan ku dan harap kita akan jumpa secepat mungkin.....hehe...aku rase cam happy walo sedih gak ari nih..yerla happy sebab dah cuti,dpat rehat and aku nak gi cuti ke langkawi and perlis starting tomorrow...walopun dah pnah gi tp xperlahkan sebab kali nih ak gi dgn kdua-dua nenek aku..hoho ari nih malas ckit nak search pasal super junior(in fact i love them so much)...rasa cam nak jengok2 ckit aper aktiviti member big bang yang solo(t.o.p,g-dragon,daesung,taeyang,victory) akhir2 nih...malam td baru tgok drama iris kat kbs world..ak rasa t.o.p lah penjahat paling macho pernah ak jumpe....keke..hoho lastly enjoy da holiday okay....ak blah dulu...

    Labels:

    Blogger aku zaty said...

    oit!kyuhyun tu aku punye!=p

     
    Blogger EvErLasTingFriendS said...

    Nisa,follow ar aku,yasmin kat www.everlastingfriends-sujulover93.blogspot.com....(^-^)

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu