Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • akoo yg xsihat....super junior???
    Tuesday, December 29, 2009 | 0 Comments

    hmm,okaylar..akoo sbnarnye xder cter ar nak tulis..senanya aku xsihat sbab 2 dah agak lame aku menyepi diri di dlm bilik yg agak gelap xgelap nih..aku rase aku kna penyakit demam ni sebab aku berendam lama2 dlam kolam air panas yg tak berapa panas ade satu hari tu...ramai giler siot org kat sane..aku bajet gi dekat pkul sepuluh malam org xramai..sekali sampai!!!!bapak die!!ramai giler melepakkan diri kat sana...naseb baek lar xde kaple yg nak merendek menyemakkan pandangan aku yg dah sedia rabun nih...

    emm,dekat pukul 12 tengah malam baru akoo berambus dari situ....pada mulanya badan aku agak segar tp keesokkan harinye aku demam...emm back to the entry aku punye tajuk...sebenarnya super junior xde kena ngena dengan aku yg tak sihat...kenapa aku buat tanda(???) kat suju..sebab aku xtau cter tentang diaorg sejak beberapa hari ni...mungkin aku da kembali pada dunia aku dimana aku xde mase nak melayari kisah2 suju di internet...senanya bukan aku xnak tp keadaan xmengizinkan..aku da nak spm..xkan nak korbankan spm aku semata-mata untuk suju...dan aku tahu suju xnak elf gagal disebabkan suju...

    emm, aku nak bgtau yg aku da beli barang sekolah...macam biase jer la tp yg menghairankan aku ialah ada buku nota!!wat???pengetua sanggup bg kitaorg buku nota free semata-mata nak kitaorg wat catatan mase perhimpunan..ape de poyo pengetua aku ni...

    agak happy gak dapat jumpe budak sis kat kooperasi...hehe...

    dan lagi satu..timah aku rindu gile kat ko..xsempat nak jumpe time cuti ni..aku harap reunion kite satu geng jadik lah yer taun depan...2jerlah

    ok last sekali rase best giler dapat tengok mnet km music festival 2008 kat tv8..puas giler ah,,cume tak puas ati coz ade part yg dipotong...persembahan paling mantap plak mestilah drpd dbsk...changmin oppa amat cute mase die nangis dapat award..huhu mengalahkan junsu oppa.. tp xperla coz junsu oppa pun stunning giler and so dorky mase bg speech hehe..

    aku agak rase xbest sebab suju xder..
    hehe aku mungkin xtulis entry pasal suju...
    maksud aku jarangla
    aku nak tumpu pada study...
    tp aku still sokong diaorg..

    ok ganbatte  suju...patutnyer hwaiting!!!xperla..


    Labels: ,