Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • award baru...rambut baroo..
    Sunday, December 20, 2009 | 1 Comments

    hari nih aku da dapat rambut baru..dah potong rambut coz aku rasa panas rambut panjang2..emm tapi aku xsangka drastik betul aunty tu merepair rambut aku kali ni..emm,,maybe die malas nak gunting rambut aku selaloo..huhu

    aunty: lu nak potong apa macam?
    aku:macam biase ar,pendek sikit pas2 nipiskan..
    aunty:okay2..

    lepas beberapa minit........

    aunty:sekarg lu sudah tingkatn brapa?
    aku:emm, nak naik lima la aunty..
    aunty:oh ya ka..sudah besar la lu..dulu lu datang manyak kecik skrg da nak abis sekola..
    aku:hehe..biase la tu aunty..mase tu sekejap je belalu..
    aunty:ok sudah siap..

    dan aku...rambut aku da macam budak soldier hoho..macam ni ar gerangannya..hehe aku da maken cute wat rambut macam ni..tapi my soongminnie lagi comey hehe..tp seriously memg same mcm ni rambut ak..




     oky-okay..lagi satu congrats to suju sebab menang..


    emm ni antara pemenang nyer...


     
     
    aku bangga giler coz suju menang tiga award coz suju memg best sesangat dan xpernah kecewakan sumer elf-elf suju hehe...(disk bonsang,disk daesang dan popularity award)..tahniah gak kat lee seunggi ,2pm,sosi, shinee dan lelain pemenang...aku tau ak selalu lewat tapi xper lar kan...da aku bz nak wat camner..


    Labels: