Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • kangin oppa..saengil chuka hamnida!!!we prom15e to 13elive in you.. aku dan e.l.f sayanghaeyo kamoo forever
    Saturday, January 16, 2010 | 4 Comments

    woohoo...lama yang amat rasenye aku@junsu xmenulis di ruangan akoo yg tak howt nih..keke ape de hal nyer akoo nak kesah...wookay aku nak ucapkan tahniah kepada kangin oppa!!sebab abang kang in dah 26 tahun okay dis year...tp kalo ikut western baru 25..huhu i'm wishing u a very meaningful birthday this year...TT_TT sedey ar kang in oppa dah lamer tak join suju members perform sesama...

    okay lar tak nak sedey2 lah di hari jadi mu kangin oppa...xsempat ar nak wat upload video kew aper ke untuk kangin oppa...cuma banner jer yg sempat dibuat...okay lar xtau nak cakap per lagi untuk birthday kecuali be healthy,be strong dan we always love u and support u as an e.l.f..

    walaupun kangin xmungkin nak bace post nih...ade aku kesah?mungkin ader org yg kater akoo agak giler meminati suju tapi macamlah org yg kater aku giler tu xminat sesaper, right??so diri aku, akunyer  hak nak tentukan..okay fullstop..

    saengil chuka hamnida...
    saengil chuka hamnida...
    sarang haneun kang in oppa...
    saengil chuka hamnida...



    ok ni adelar gambar birthday boy yg dimaksudkan...xhensem???lantaklah..aku minat suju bukan sebab hensem tp sebab lagu diorg dan personaliti diaorg yang berbeza-beza...
    aku ader dengar suju nak wat konsert kat malaysia...betulke?atau baru perancangan sajew? emm aku harap sangat konsert tuh jadik..jap ader lagi gambar kang in yg aku memg suke giler...
    sekejap yerr...


    nampak smart giler keke..aku pown nak try wat pose camtu dan ambik gambar...biler dipikir balik xyahla sebab mesti xcool camtu..ade yg aku dilabel budak lima alfa yang terlampau oleh kengkawan akoo hoho...emm agak susah ntuk jadi cool sebab dah dasar akoo agak poyo sejak bersekolah menengah nih...okay cannot shut my mouth yet..

    emm,,another good news is ramai upenyer bebudak sekolah akoo yg dah minat super junior lately..ni sumernyer disebabkan demam sorry-sorry melanda asia taun lepas...
    dan lagi satu, aku aderlah antara org2 yg bertanggungjawab mewujudkan korean wave di smk iskandar shah kepada kawan aku hamizah dan akhirnyer tersebar ke bebudak hostel..dan kemudian ke seluruh sekolah dengan bantuan yasmin...mungkin diorg xkenal kitaorg tp xperlakan....dan kegembiraan tu memuncak apabila lagu sorry-sorry diputarkan akhir tahun lepas pada suatu pagi...dan terdengarlah sorakan gembira para everlastingfriends kat sekolah tu..

    ok  merujuk pada korean wave yg kami pelopori di sis ialah dari segi muzik bukan drama yerr...harap mengerti..dan nama seperti 2pm,2am,dbsk,shinee,suju,ss501, so nyeo shi dae mulai jadi perbualan iskandarian...

    nak outlah...membebel jer akoo...happy birthday kang in oppa..
    17 januari 1985

    Labels: , ,

    Blogger myn said...

    haha..
    lps ni trus promote suju kat skolah lg..
    Hwaiting!!
    klu bley aku nk jer tmpl poster suju kat pejabat zariyah tu..
    mest dyer bertrime kasih kat aku nanti..
    tp, elf kat skolah tu biaser2 je la..klu bley aku nk diorag jd gler cm aku bru best..haha..
    aku tgh planning nk pujuk mak aku coz nk pergi ss2..
    aku dh jmper kwn yg nk peg ss2 skali, dyer dok kat kl..
    yg jdk problem adlh x tau nk blk nek aper..
    wish me luck..hehe

     
    Blogger aku junsu said...

    myn...tiket jual start hari ni xsilap aku dan kau hanye ader seminggu nak pikir...aperpun aku harap ko dapat pergi..
    lagi satu aku harap sangat kat sekolah ade kelab peminat smkis...keke berangan jer aku..susah2 kita tubuhkan sendiri.. anyway, aku cadang je..suju hwaiting!!

     
    Blogger Haizat @ Haru said...

    Kang In!!!!!! antara kesemua ahli Suju memang Kang In paling saya minat. Sejak buat persembahan tarian Suju di institut, di mana saya terpaksa ambil part Kang In, aku terussss minat dia. Like your post...guess we will wait for him 2 years. 'haru haru' I will wait

     
    Blogger izz junsu said...

    haizat: yup..day by day.. we will wait for him^^
    thanks for liking my entry~

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu