Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • secara jujurnya, saya pelajar 5 alfa mengaku bahawa saya sengaja ponteng sekolah hari ni..
    Wednesday, January 27, 2010 | 3 Comments



    huhu...aku sengaja ponteng hari ni..nak tau sebab ape? sebab hari ni ade merentas desa.. aku memang malas bab2 merentas desa ni...drpd aku merentas desa baek aku study kat umah..emm, aku bukanlah budak yg athletic pun...dan dah tentunye aku xkan menang merentas desa tuh..

    actually guru koku aku dah awal2 igtkan supaya jangan ponteng...

    tp seperti biasa aku xheran lansung dengan kata2 dia...
    antara kata2 cikgu amran ialah...

    c. amran:
    baiklah para pelajar...seperti yg anda semua dah maklum hari rabu nanti kita akan adakan merentas desa..dan saya ada dengar ura-ura mengatakan ramai pelajar yg nak ponteng...bg pelajar yg ponteng hari rabu nanti kami akan cari anda pada hari khamis...kalau hari khamis xdatang, kami cari hari jumaat...

    serius aku tergelak mase dengar cikgu cakap macam tu...ape de hal aku nak takut dengan ugutan die yg sememangnyer xmemberi kesan pada aku..lgpun aku pnah buat benda lagi teruk drpd ponteng sekolah...
    aku tau yg c. amran dan c. alex yg sengal tahap cipan tu mesti nak bantai org yg ponteng sekolah keke.. aku xheran sangat walaupun sakit giler kalo alex rotan...berbirat tangan aku..seminggu xhilang kesan.. ikutkan hati aku nak report kat mak bapak dengan pengetua pasal benda ni...bukan besar sgt kesalahan aku..sekadar ponteng kelas pj jer mase tu..tp xkan la benda mcm tu pon nak report...childish giler...

    perhatian...aku bukannya budak perempuan yg childish...cuma dengan ............... saje yg aku bersikap childish dan xpoyo...selalunya aku memg budak dasar poyo...(^_^)

    emm,rindu kat smkis lah...baru sehari xpergi..cett..

    nak buat surat..laen kali baru tulis lagi...chow dulu..











    ini gambar pengetua aku...

    Labels:

    Blogger nursarah said...

    merentas desa bagi aku best! rindunyer zaman sekolah..adei

     
    Blogger aku junsu said...

    nursarah:best tapi yg tak bestnyer kena lalu kat estet...menakutkan..

     
    Blogger myn said...

    nisa, not fair!!
    aku sparuh gler kne merentas desa aritu..
    mental aku dh x btul time tu..
    ader ke patut aku g nyanyi lagu sorry2, RDD,i don't care,...
    mcm2 lglah time tu, tepi jln lak tu..
    lagu bollywood pun aku nyanyi
    segan lak aku bler pk balek..huhu
    rse cm nak timbus jer kpale ni dlm tnh..haha
    p/s : mner kau dpt gmbr pengetua ni ek? die ad fanclub x mcm omar dulu?

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu