Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • aku ponteng sekolah.
    Friday, February 19, 2010 | 4 Comments

    aku ponteng sekolah..
    sebab aku memang malas..
    ada ke org marah or kesah..
    tapi aku ponteng ada sebab lain jugak..
    sebab....

    1.hari ni ada biology dua masa k..
    2.addmath nye homework ada sikit lom complete lagi
    3.ramai pakat xnak datang hari ni
    4.hari ni balik awal...cam sia-sia gi sekolah
    5.aku sakit perut la weih, makan cili api semalam...selalunya perut aku kebal..pelik betul

    apa nak jadi dengan aku ni
    nak spm dah perangai xubah-ubah
    mengelak xkan membantu aku
    ok..blah dulu
    abi dah bising aku mengadap laptop..

    hehe sejak abi bersara ni dah makin terer masak..
    sayang gila kat beliau..huhu sapa xsyg ayah sendiri kan..

    Labels: ,

    Blogger syaira said...

    dik wat betol2 spm tau
    jgn jdi macam akak
    skang nie daa menyesal giler


    adik amek sains tulen kn
    skor betul2 ekk.
    good luck dear


    kummentlaa entri bru akak gak ekk~
    ^____^ heeee~

     
    Blogger izzad b* said...

    hahaha
    buat berbtol spm, nanti menyesal..
    teringgt dulu mempunyai cikgu yg sama bagi subject add math, math mod, kimia, fizik, benci!ho2

     
    Blogger aku junsu said...

    syaira: hehe thanks eh kak..adik akan buat yg terbaik dan yg termampu

    izzad b*: ok..akan diusahakan..biasa lah tu bukan semua cikgu best kan..

     
    Blogger myn said...

    nisa, aku lg bagus..2 hari aku x dtg skolah..haha XD

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu