Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • happy birthday to abang Q..
    Wednesday, February 3, 2010 | 5 Comments


    huhu..aku ingin mengucapkan selamat hari jadi pada abang aku yang paling junior iaitu abang Q..
    tahun ni abang Q dah berumur 23 tahun(han gul)...
    rasa cam nak sambut birthday dengan dia..
    tp apakan daya, aku dan dia duduk jauh beribu batu..

    kebetulan ..birthday aku esok dan dia hari ni
    kan bagus kalo birthday dia sama cam aku...
    anyway...hope this year abang Q akan terus success dan sihat..
    jangan gaduh dengan member lain k..
    waktu sekarang nilah saat yang paling penting untuk korang bekerjasama..

    haha xtau nak cakap pe...abang, fikirlah dulu sebelum berkata-kata..

    ok2..ada satu benda yang aku kempunan giler xdapat beli..
    nak tau apa bendanya???
    nilah bendanya..
     

    huhu..serius aku nangis xdapat beli...
    apa kan daya dah takde jodoh nak jumpa abang Q dll..

    ok ni gambar birthday boy tu..


    simple but cute..
      
    look clever rite..actually he is a clever person although he is a star..

      

    p/s: abang Q @ Cho Kyuhyun, suju  magnae..
    ada sesapa nak bagi aku hadiah??
    sedang menanti kiriman kek drpd perantau london..(berangan je(^_^))
    wish me is enough..

    Labels: ,

    Blogger zac zirwan said...

    gler tket rm500!!bley blnje mkn sbln..hehe

     
    Blogger zac zirwan said...

    gler tket rm500!!bley blnje mkn sbln..hehe

     
    Blogger aku junsu said...

    haha..tau xpe..tp sesekali je diaorg dtg..

     
    Blogger myn said...

    nisa, knape kau seksa jiwa batin aku ni..huhu TT__TT
    siap tnjuk tiket yg kte sme idam2kn tu..kau ni wat aku rse cm nak trjun drpd tngkat 4 bnganan smkis lak..huhu

    p/s : Happy birthday to my kyuhyun oppa~^^saranghae..
    next week b'day hangeng oppa and siwon oppa...

     
    Blogger aku junsu said...

    myn:jom terjun sesama k..

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu