Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • kelas biology yang membiolkan aku..
    Thursday, February 18, 2010 | 5 Comments

    haish benci sungguh dipaksa ke sekolah...hari ni 11 orang xdatang ok..bukan study sangat pown..nak2 ari ni aku ada kelas biology yang "best" tahap karma..sowy cikgu, tapi saya xpaham apa cikgu ajar and saya xley fokus dalam kelas cikgu..

    aktiviti dalam kelas biology:

    1. berbincang tentang dunia hiburan terutamanya k-pop la

    2. mengkritik pengajaran cikgu sambil tergelak-gelak(kitaorg still hormat dia,suka2 je kritik tu..xde makna apa pun)

    3. berbincang pasal matlamat hidup/kerjaya

    4. terpikir dan berangan bila nak kahwin huhu..xsabar dah nak abis study-penat ar

    5. buat lawak pastu tergelak-gelak sampai tersembur-sembur air liur(sila jangan geli huahua)

    ok2 tu jew..at least aku xdela terdera nak tunggu habis waktu kan..banyak sebenarnya aktiviti yg boleh aku buat masa dalam kelas biology tuh..datang cikgu kimia baru lak macam sengal je..mula2 aku ingat dia cam sempoi je tapi ni dah terlebih sempoi sampai jadi sengal...adakah anda faham?hehe lupakan..

    ada lagi satu hal...dah le aku biol belajar biology ni...tengah2 borak boleh lak kantoi dengan cikgu.."hei awk anisah! bercakap je..saya dah kenal nama awak", adus,malu seyh sume pandang aku...nak tergelak pown ada jugak..yang harunya, dah masuk tahun keempat dia mengajar aku..baru sekrg dia igt nama aku..agak menyedihkan aku sebenrnya..btw aku still akan try dapatkan A+ untuk spm nanti..hwaiting!!

    hehe ni nak highlight sikit

    tadi masa agama belajar pasal ijab kabul dengan mahar@mas kahwin

    ingatlah wahai wanita2 di luar sana... sebaik-baik wanita ialah yang paling sederhana maharnya/mas kahwinnya..

    fikir-fikirkan...

    Labels:

    Blogger Sya Isya said...

    ohoho..i like biology..my fevret subject tu...

     
    Blogger flygurl said...

    x suke bio...
    huhu...

     
    Blogger LuV AnGEl said...

    haha...teringat time zmn skola dlu...'pe la cegu nih ckp'

     
    Blogger hans said...

    aku suka subject biology
    cuma sayang sekolah aku kekurang dana
    xdapat bedah katak

     
    Blogger aku junsu said...

    sya isya: memang best belajar bio tapi cikgu tuh xbest larh..

    flygirl:banyak sangat yg nak dihafal..memg tension kadang2..

    luv angel: kita serupa..

    hans: hehe sekolah junsu xkurg dana cuma cikgu xnak buat sebab budak kelas lain dah buat..ada ke patut..

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu