Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • pembunuhan beramai-ramai
    Monday, February 8, 2010 | 5 Comments

    ok..untuk entry kali ni aku nak cerita pasal pembunuhan beramai-ramai kat jasin..benda ni memang benar2 terjadi ok dan aku tak menipu..

    biar aku cerita dari mula.. pembunuhan ni berlaku pada hari sabtu dan ahad yang lepas..pembunuhan bermula dari pukul 8.30 pagi waktu tempatan..nama pembunuh tu tak lain xbukan ialah anisah zahorin..seorang pelajar tingkatan 5 di sebuah sekolah yg agak terkenal kat melaka..perbuatan nya ini adalah disebabkan tertekan dengan segala sistem kbsm yg diajar di sekolah (kerja berat sampai mati)...oleh kerana  dia sudah xtahan maka dia telah membunuh dengan amat kejam.

    cara yang dilakukan ialah dengan mencincang mangsa dengan pembaris besi..perut mangsa ditetak-tetak hingga terburai dan mengeluarkan cecair kekuningan..walaupun pembunuh tercedera kerana beberapa kali digigit mangsa namun pembunuh dengan lebih kejam menyembur racun kepada mangsa..

    hasilnya mangsa pun mati..dianggarkan jumlah mangsa ialah beribu-ribu..
    inilah rupa asal mangsa..(anai-anai)
    saya pasti ada diantara anda turut menjadi pembunuh seperti ini..


    maafkan aku sebab xupdate blog beberapa hari ni..
    sibuk menghapuskan anai-anai..
    esok harijadi hankyung..happy birthday oppa..saranghae

    Labels:

    Blogger myn said...

    nisa, hampeh tol..
    aku ingatkn btol2 ader pmbunuhan bramai2.bru nak join coz aku pun tensen gak ngan kbsm tu..haha XD

     
    Blogger aku junsu said...

    oit2..betul apa pembunuhan anai-anai beramai-ramai hehe..dah dapat confirmation drpd sapphire pearls?

     
    Blogger ana_zara said...

    geli2... hahahaha

     
    Blogger aku zaty said...

    hatoi~
    ngok ngek tol minah nie.. =_="

     
    Blogger aku junsu said...

    ana_zara:memang geli gile..hehe

    zaty:hehe seselalu ngok ngek xpelakan

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu