Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • penipuan tebu..'mas si pasir putih'
    Tuesday, February 16, 2010 | 3 Comments

     

    ok..entry kali ni aku nak cerita pasal tebu...tebu yg membuatkan aku tertipu hidup2.. ya, nama tebu ni ialah mas si pasir putih..

    korang pernah makan tebu??mesti pernah kan...nak tau lebih lanjut mcm mana aku boleh tertipu dengan tebu yg memg manis dan sedap ni??ikuti perbualan aku dan adik aku...

    aku: hei dek!!mana ko dapat tebu ni?(aku kat dapur-adik aku kat ruang tamu)

    my bro: mas si pasir putih!!

    aku: what??massipasipusih??apa benda ko merepek ni..(sambil berjalan ke ruang tamu)

    my bro: ko tanya nama tebu tu kan?nama tebu tu 'mas si pasir putih' paham x?

    aku: owh...aku tanya ko dapat kat mana tebu tu?

    my bro: pak mat surau bagi..

    aku: owh yeke..apasal nama tebu tu pelik?

    my bro: hei poyo lah ko ni kak!! aku gurau je..tu tebu biasayang kita tanam kat belakang umah mak(nenek aku)

    aku: eih apa le ko tipu aku..aku plak percaya je..

    my bro: hehe..sape suruh percaya aku bulat2...

    end of conversation...
    moral of the story....jangan bulat2 percaya kat org..
    hehe aku ni agak jahil sikit bab tumbuh-tumbuhan ni hehe..maafkan aku ye..

    last2 aku jadi mcm org ni yg termenung sengal..

     


    Labels:

    Blogger aku zaty said...

    hehe..
    mengong!=p

     
    Blogger myn said...

    LOL..
    nisa, klu nk ckp psl org yg trmenung sengal, jgn ltk gmbr yesungie..hehe
    dier x sengal, kiut adlh..haha XD

     
    Blogger aku junsu said...

    zaty: hehe memg mengong kan

    myn: houhuu don't worry la coz yesunggie still da cute and so charismatic...huhu

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu