Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • peterpan memories..
    Thursday, February 11, 2010 | 0 Comments


    entry kali ni aku nak cerita pasal band indonesia yang aku paling minat ar dulu..xlain xbukan peter pan yang dianggotai oleh 6 orang mamat iaitu..

    ~ariel(vokal,guitarist)
    ~ueki(guitarist)
    ~loekman(guitarist)
    ~reza(drummer)
    ~andika(keyboard)
    ~indra(guitarist)

    tapi malangnya populariti diaorg makin merosot lepas andika dengan indra blah..dah la aku paling minat andika last2 dia pun blah..album peter pan lepas andika dgan indra xde kurg menyengat..apa nak buat, populariti tu hanya sementara je..

    napa aku teringat pasal group ni...
    sebab aku terdengar balik lagu bintang di surga..
    terkenang balik masa aku jatuh cinta dengan band ni..
    aku cuma minat band indonesia peter pan dengan dewa 19 je..
    lain2 tu biasa je..

    memang banyak lagu2 hit peter pan ni..
    tipu la kalau ada org yg xpernah dengar lagu peter pan..
    antara lagu peterpan dan link ke video ialah...


    dan yang paling top sekali mestilah lagu...


    sebenarnya banyak lagi lagu peter pan yg best tapi aku malas nak buat link nya..
    lagu2 lain yg best dibelakangku,menunggu pagi,menghapus jejakmu dll

    ahh..rindunya kat zaman2 layan lagu peterpan..
    kena lak masa baru nak menggedik-gedik nak bercinta-cinta..
    tu dulu masa muda...
    tahun ni nak spm dah bertaubat dah....
    hehe...nak tidor la..esok sekolah..

    Labels: ,