Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • aura kegelapan menyelubungi aku
    Saturday, March 20, 2010 | 5 Comments

    well takde ape yg boley buat aku gembira malam ni
    aku rasa depressed coz aku takde kat stadium putra bukit jalil sekarang
    wat i'm doin here alone..

    aku tak berdaya untuk ke sana
    ye aku tak berdaya...
    kenapa susah sgt untuk aku jumpa diaorg
    sedey sangat ni....

    ada sape yg nak join aku mlm ni
    berkabung sebab ketidakmampuan sendiri
    bayangkan orang yang korg nak jumpa dtg dari jauh beribu batu
    tapi korg xdpt nak jumpa diaorg..
    padahal perjalann yg korg kena lalui cuma setakat 2 3 jam

    aku kecewa
    seriously..

    oppa mianhae..saranghae..
    no mood la rite now..

    Labels: , , ,

    Blogger nabilah halimi said...

    okke, mari kita berkabung
    T__T

     
    Blogger mierol said...

    take care babe..

     
    Blogger mierol said...

    sorry,
    aku gune mirol punye blog..

    -zaty

     
    Blogger hans said...

    kehidupan harus diteruskan

     
    Blogger aku junsu said...

    nabilah: (T_T)

    zaty:haha poyo ko

    hans:betul tu

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu