Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • kepada blogger perempuan itu
    Wednesday, March 17, 2010 | 3 Comments


    assalamualaikum..
    aku nak cakap sikit dengan kau..
    nape kau sakitkan hati kawan aku..
    ko tau x dia tu fragile and so shy..
    aku tau kau bertindak ikut perasaan..
    dan ko nak jugak kat jantan tu...
    well thanks to you my friend is crying right now..
    sebabkan kau kawan pada kawan aku dia give up..

    tolong la weih..macam xde jantan lain dalam dunia ni..
    aku tau jantan tu serba-serbi cukup...
    pandai,hensem,bersopan dengan org tua..
    pendek kata xde sebab kau nak tolak dia kan..
    tapi ko fikirlah sikit..

    kawan aku dah lama suka dekat jantan tu..
    dan kau tahu perkara tu..
    kau kawan aku...dan kawan kepada kawan aku jugak..
    ko patut jangan la potong line..
    kawan aku dah baik2 balik dengan jantan tu tetiba ko kacau
    please la wei consider kat org lain..

    kau ada mata,ada telinga ada hati..
    beralah la wei...kalau aku boleh lepaskan dia untuk kawan aku..
    kenapa kau xboleh???...kau kawan dia jugak
    haha kau tau x sebenarnya ko bukan diduakan...tapi dilima kan..
    wakakaka ko masih xsedarke??
    jantan tu ada affair dgn 5 org prempuan skrg..
    belum kira yg aku xtau..

    aku tau ko ada jenguk blog aku..
    so pikirlah wei..aku pun bukan suka kawan aku baik dgn jantan tu
    kawan aku juz nak kawan dgn jantan tu balik..
    tapi kalau ko sbg kawan dia tetiba kaple dgn jantan tu, sapa xharu babe..

    so lu pikirlah sendiri eh...
    kita semua dah dewasa..tau kah kau..
    cinta kawan aku pada jantan tu dah bertahun-tahun lamanya...
    kalau hasrat dia nak kawan dgn jantan tu pun terbantut sebab kau..
    memg kejamla hakikatnya...

    p/s:weih jantan tu baik tapi dia tamak..sebab tu aku pun xnak.ada aku kesah ke?banyak jantan lain kat dunia ni selain dia..

    Blogger aku zaty said...

    err da lame xtengok ko naek hangin..
    takut kowt..
    hee~



    em, mmg aku kesian giler kat kawan ko tuh..=_="









    eyh, apesal ek aku basah tengok pic heechul sebelah nie??
    =p

     
    Blogger aku junsu said...

    zaty:aku kalau bole jantan tu pown aku nak lipat..

    hehe aku ni kejap kering jap basah tengok heechul punya pic tuh..haha joking la..pembaca sila jgn percaya wakaka

     
    Blogger aku junsu said...

    zaty:aku kalau bole jantan tu pown aku nak lipat..

    hehe aku ni kejap kering jap basah tengok heechul punya pic tuh..haha joking la..pembaca sila jgn percaya wakaka

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu