Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • waa tag lagi and award lah..
    Wednesday, March 31, 2010 | 4 Comments

     firstly thanks to sis ana_zara and zaty coz tag blogger yg malas kebelakangan ni..

    Siapakah diri anda di rumah?
    kakak yg kejam, ratu pemusnah...cakapla barg apa aku xpenah rosak@pecahkan..

    Siapakah diri anda di samping rakan?
    aku adalah leader poyo..haha aku yg paling berfikiran positif antara member2 aku

    5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai :
    1- Nak my own lappy
    2- SPM cemerlang
    3- Nak jadi doktor
    4- Jadi muslimah sejati
    5- A person that know me

    Siapakah nama pasangan anda?
    kim heechul?xiah junsu?bukan..kurang tepat..A...bukan juga...jawapannya, momoshiro takeuci

    Ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda :
    1. warna kulit kuning
    2. gebu sangatlah
    3. hidung dia dah hilang coz brader gua gigit
    4. peneman tidor yg setia
    5. present first from mak aku

    Bilakah tarikh anda couple?
    hehe momo tu bear jela..masa aku darjah satu

    Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
    dengan momo xder..

    Lagu tema cinta anda :
    i'm so sick of love song,hate them love song..memento of ours it was all a lie
    lie-big bang

    Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?
    haha pada kau be urself..da cukup baik daa...aku ckp dgn sape ek??

    Aku nak tag :
    1- elle
    2- wifey of leeteuk
    3- nadhera
    4- dll

    ok done dengan tag..ok ade lg satu benda...
    thanks pada elle sebab bagi award ni..letak lagi sekali wakaka..suka ati r..org bagi aku award..tayang..

    Labels:

    Blogger LuV AnGEl said...

    mekaseh2...
    wifey of leeteuk, i loike~

     
    Blogger aku junsu said...

    hehe..sama2

     
    Blogger bubu253 said...

    Hehe thanx dèar,t elle jwb..

     
    Blogger curhat said...

    wawaaaaa..
    saye di tag... trimas2..
    bru jer apdet belog nih..
    oke,satu soklan..
    lw saye di tag,saye kene buat pe ni?
    waaaaa...
    saye kene jwb soklan kah?

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu