Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • no idea
    Sunday, April 18, 2010 | 2 Comments

    dah beberapa hari dah aku tak tulis blog..nape?ntahla..bukan sebab aku busy tapi..aku xder idea lansung nak menulis..mungkin aku penat..penat untuk menzahirkan apa yg bermain di benak ku..mungkin juga aku bosan dan ingin meluahkan perasaanku di tempat lain..aku sendiri tidak pasti...

    dan hari ni aku gagahkan juga diri aku untuk menulis di sini...

    aku agak addicted beberapa hari ni..addicted dengan dbsk the third asia tour-mirotic in seoul...aku asyik menonton keseluruhan konsert berulang kali..xsilap aku dlm beberapa hari ni dah 7 kali aku tengok full konsert..tenang sangat..masa tu aku terpkir, bila artis malaysia nak buat konsert mcm ni..

    aku akhirnya kembali kepada kekasih lama ku setelah curang terhdpnye....ya aku kembali setia pada xiah junsu...heechul oppa mianhae..

    ok tu je..no idea nak tulis la..aku suka lagu ni..nak kongsi dgn korg

    Labels:

    Blogger geera johari said...

    ade ea konsert pnuh dbsk??
    nk jgk!!!
    xtgk lg yg konsert mirotic...
    heee...;D
    pleasee....

    p/s :: sy nanges mnggu ni! sbb repeating tgk diorng nyanyi PROUD yg yoochun nanges tu....

     
    Blogger aku junsu said...

    geera: mestila ade..search kat yutube je..third asia tour in seoul..gila besh..kalo malas cari je cd, beli..

    paling suka lagu rising sun masa konsert tu...(^_^)

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu