Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • kebosanan terlampau~
    Tuesday, September 28, 2010 | 4 Comments



    40 mint..diam tanpa kata...
    telah berapa kali words ditulis dan dipadam...
    aku tiada idea..tiada yg berilmiah mampu kusampaikan~

    hahha...aku mungkin bosan...
    batas fikiranku berada ditakuk lama..
    kerana aku masih ditempat ini..dari usia ku 3 hari hingga 17 tahun..di jasin ini..
    bandar yg menyaksikan segala pahit manis serta kelat,payau dan masin perjalanan hidupku..

    tiada yg menarik ingin kusampaikan lagi..mengapa??
    kerana hidupku cuma tipikal..seperti pelajar tingkatan lima yg lain..
    tiada yg lain..bangun pagi..mandi,sarapan dan kesekolah..
    dari 7 pagi hingga 5petg belajar~itu rutin harianku...
    aku mahu lari dari rutin itu..
    lari dari semua org disamping aku..
    walau hanya satu hari..
    aku mahu lari..
    lari...

    dan hilang..cuma untuk satu hari...

    sesungguhnya saya anisah zahorin mengaku saya ponteng sekolah hari ni..kenapa??
    kerana saya nak ponteng..no other concrete reason than that~
    trust me..i enjoy ranting with myself lately..
    no fun actually but at least i can run..
    run away..

    dan aku kembali ke blog ini..blog dimana aku mencari loner's heaven~
    yeah..Escapism from nowhere to somewhere...

    somewhere here~glad to have u guys~thanks a lot...hahaha~

    bosan??aku tau..aku pun bosan~tapi inilah hidup aku..wee~

    Labels:

    Blogger bubu253 said...

    oit2...
    nakl ye..
    but then it's fun what...
    (",)

     
    Blogger aku junsu said...

    yup~
    kehkeh~
    lagipun xde paper ari ni..
    besok ada la..saje nak enjoy kat umah..

     
    Blogger yayalya said...

    sabar k... :) kejap ja lagi tue...

     
    Blogger aku junsu said...

    huhuhu dekat dua bulan je lagi..
    xpe tunggu~

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu