Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Pagi Tipikal Yang Malang..
    Sunday, September 19, 2010 | 2 Comments

    Cehh,baru aku nak start menulis keyboard buat hal..
    Pehal?xpuas hati sama gua?...

    kenapa aku cakap pagi yg malang?
    Sebab aku bangun pagi je ade vampire marah aku..

    Vampire: Mana dak akak ni? Xreti-reti nak bangun ? Menembam je...

    Aku pun bergegas ke dapur dengan rambut ala-ala orang asli penan..Pastu tercacak dekat dapur..(masa tu aku dah boleh agak nasib apa yg akan menimpa aku..)

    Vampire: Ko ni xreti nak bangun buat sarapan ke?Agaknye semalam ko duduk rumah sorg2 ko ngadap internet je agaknye..Perangai mcm budak darjah enam..Kalau xsuruh xbuat!!~

    Vampire ckp lg: Bilik ko dah kemas? Baju dekat mesin tu jalankan...kasut baru ko tu xreti letak tempat lain?..Terbiar je atas lantai..

    *Aku percaya kata2 vampire menggambarkan aku seperti pemalas kelas satu*

    Vampire: *Membebel..membebel..dan membebel..*

    Aku plak dgn muka selenga macam org bodoh xtau pape,merayap gi tempat lain...dalam hati dah berkata *ape punye celaka nasib..pepagi dah kena laser*. Lepastu gua terserempak sepupu tapir laut kat ruang tamu..

    Aku: amacam? ko pun kena laser dgn vampire?

    Sepupu Tapir laut: Of course bebeh.. *offhanded dia tuturkan.bhaha cayala..terbaik!!~*

    Dan kami tersenyum sinis antara satu sama lain dan saling mengenyit mata *wink* ...perangai same je..yela siblings sejati...ini memg suasana tipikal di rumah aku terutamanya di waktu cuti..Aku terpaksa fight the urge untuk melawan ckp vampire supaya xderhaka..

    Ucapan kepada vampire:
    ~jgn cepat marah nanti cepat tua
    ~jgn kutuk kami lebih2..doa tu..terbuka pintu langit..termakbul doa..naya tu..
    ~semlm kat umah aku belajar bio..bukan goyg kaki..
    ~te quiero mucho bebeh~

    Nasib baik appa(ayah) kamek tak bising..kalo tak aku nak terjun..
    terjun swimming pool..terjun bangunan ape hal? tu kerja bangang namanye..nak aku ulang lagi..suicide is the final screw u the final stupid ultimatum..

    dan bak kata hemingway, "life break us all,but in the end we're stronger in the broken places"
    what doesn't kill you makes u stronger aite~
    Bangek tol..aku dah bersastera...

    sekarang aku nak makan coklat..some say choc will make you feel better,no matter how bad ur state is..

    MEMANG TRUE!!~

    Labels:

    Blogger touyakaruma said...

    erkkk ? Vampire ? saper ? Edward Cullen ?

    www.touyakaruma.com

     
    Blogger aku junsu said...

    bukanlah..my umi yg sgt dicintai..hehe~

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu