Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • aku kena sakat..
    Monday, October 18, 2010 | 0 Comments

    entry yg diubah sedikit ayat asalnya supaya sesuai dengan semua lapisan masyarakat..haha...ini entry ringan..no berat2 nye entry mcm the last entry..kisah bermula apabila uda menyelak buku nota dan handphone aku..huahuahuahua~gua xley thn kena sakat dgn uda..

    uda: baik kau ngaku angah!!

    aku: ape yg aku nak ngaku nye uda oi...aku dgn die xde pape..

    uda: sudahla ngah..aku tau dia selalu support kau kan...ha.ha.ha...dah tahap saling support-menyupport tu kira serius ar..hahahha~

    aku: xde maknanye wahai adik kesayangan ambo..ha.ha.ha...angah xde hard feeling mahupun heart feeling pada dia...karut la uda oi..

    uda: xde maknanya~

    dan aku terus menggelengkan kepala..uda dah tersengih2 pastu gelakkan aku..suka ey??laugh as much as u want uda..angah xkisah..yg penting angah dan dia hanya kawan..-kami-hanya-kawan-tidak-ada-perasaan-lain-ok- cinta pada Allah lebih agung..lebih patut dikejar..uda oi..nak spm ni..angah xmau merewang ke benda duniawi ni semua..

    hehe..quite fun jugak hari ni..byk gelak2...uda la asyik buat aku sengih je..walaupun uda kuat menyakat tp uda baik hati..aku tau uda saje je sakat aku..kehkeh..

    uda jgn memain je..study!!~

    p/s: aku tau ini entry sengal gaban thp cipan..tp aku tulis gak..reason: ini kenangan aku dgn uda..my cute little sister yg muda berapa bulan je dr aku...kehkeh..

    Labels: ,