Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Missing Old Friends~
    Saturday, October 9, 2010 | 0 Comments

    Gila betul hari ni..dah bertahun aku  lupa Rage..Dan pertemuan dengan adik Jeah tadi buat aku igt geng Rage aku...Aku rindu korang~dah 3 tahun xjoin korang..korang pun dah bertapak-tapak jauh tinggalkan aku kan...huhu missing the old delirious time..Rage..our history went long way back..

    Rage memg asing bagi kawan2 baik aku..coz aku xsuka cter dgn diaorg..sebabnye xpenting for them to find out and it's only for me to care..kalau diaorg xbaca entry ni..tanda sampai kiamat xtau cter..haha..kenapa aku tetibe nak tulis pasal kwn2 lama aku??coz i don't have anything else except the memento of us~

    once upon a time, *ceh, mode penglipurlara dah ambik alih*...aku kenal manusia bernama adam..one day adam ckp,"ey,jom join rage..u can study there while i can play basket." and the rest is history~

    so..aku pun masuk territory Rage..bebudak rage cuma enjoy time petang..diaorg cume suka lima benda je..
    1.Basketball
    2.Study
    3.Yoyo
    4.Catur
    5.Boxing

    dekat territory rage ada gelanggang basketball..shade for study dgn chess ade jugak..budak boxing nye tempat jauh sikit dr gelanggang basket..tapi kdg2 diaorg join kitaorg gak..Majority kat situ Malay+Chinese..Yg layan yoyo aku dgn Aboy je kot..Aboy kire master..aku ni biase2 je..Tapi selalunye aku study je kat wilayah rage tu..xde masa nak belajar yoyo dgn Aboy..

    Tapi masa nak pmr aku dah xjoin diaorg...nak fokus..byk abis masa dgn tuisyen dgn kwn sekolah..

    Sekrg ni cuma aku,arip dgn xiao lian je yg nak spm..Aku dengar Jeah ambik medic kat mesir..Nuar dah nak jd bapak org..Myn dkt UITM..Ben pulak tolong ayah dia jg kedai..Aboy plak pindah singapore..(aboy is the best..aku xlupa kau bro..bro aku nak jumpa kau..ko kwn aku ever)...are-chai plak buat engineering kat us..gempak apek ni..hoo xmenahan..Deq an plak kat IKBN rasanye.. Jim dah tercampak ke Perak. Bel pulak still lepak dkt wilayah rage..

    Sheng,Ayun,Mel..dah lost contact..

    weh..aku still dlm hati korang kan??aku tau..kita tau..rage..a hard,bitter-sweet memory~

    Labels: ,