Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Akil dan Amira..
    Saturday, November 13, 2010 | 2 Comments

    bismillah,

    pertama sekali ingin aku berterima kasih kepada Akil dan Amira (bukan nama sebenar)..kerana aku berpeluang menulis kisah kamu di sini..a big credits for both of you~~

     (gambo xde kene-mengena dgn entry)

    ouh..i think this couple is so sweet in their own way ey~of course aku xkan cter something yg absurd kat sini...cerita diaorg xlar glamour sangat...but jadi perbualan ramai cause satu peristiwa...

    the story begin when...
    one day,this boy akil tengah guna telefon awam..
    tetibe kedua-dua adik saya yg comel pun nak guna phone yg sama...then, si akil ni pun bg la phone dekat adik saya iaitu cek pinky,,,cek pinky igtkan ade la duit lagi..rupanya si akil nak kenakan dia je kot..harhar...si adik aku lg sorg cek sapphire dah gelak je...dan disebabkan tu dan jugak peristiwa lain cek pinky suka dekat akil nih..eheh biaselah ey..

    si akil ni plak selalu stay petang...cek pinky pun stay petang...and one day cek pinky balik sekolah jalan dgn si akil ni..ape lagi...timbul plak gosip akil couple dgn cek pinky...

    dan tengah hot cter tu tetibe dgr cter yg si akil ni minat dgn amira...mula2 aku igt khabar angin sepoi2 je..rupa-rupanya memg benar segala story-mory tu sume...of course, aku rasa cek pinky yg saya sayang agak sedih dgr pasal brite ni..but i think she can handle herself..lagipun perasaan dia pada akil belum jauh lagi...

    fakta dikukuhkan lagi apabila si akil sendiri yg luahkan perasaan hati pada classmates dia.. gila tersipu malu dia~sebab kejahilan dia selama ni...xpela akil, semua org boleh berubah...mcm aku jugak..

    and yg aku terharu nye, si akil ni banyak berubah sebab amira...he takes time and try to be a good man and muslim to fit a girl name amira...he learn how to respect others especially gegurls...akil siap mintak maaf dgn semua gegurl yg dah byk kali dia sakitkan ati..

    akil dah start solat bila masuk waktu...study sungguh2..nak spm lagipun...

    i wish both akil and amira continue their change for their own good...May Allah bless both of you.. i hope this relationship will be good~(in islamic way)

    to cek pinky~~u have ur R aite...u still have him...U love R not akil..I know u know...wish u the best in ur life...love is ouch!!(eheh ur words ey) but love is the most sweet things in ur life..

    Labels: ,

    Blogger aku zaty said...

    big HAHA!

    macam kelakau lah pulak story-mory ko kali nie.. :))

    btw, sape cek pinky tu yek?
    -_______________-"

     
    Blogger izz junsu said...

    cek pinky tuh org yg saya sayang..ahaha~

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu