Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Berubahlah Budak
    Tuesday, December 21, 2010 | 0 Comments

    bismillah,

    selamat malam..
    mood saya ok..hidup setakat ni tiada progression..
    saya masih merindui Izzaty haziqah yg dah tercampak di Sabah tu..
    tadi saya lepak2 saja..tadi kawan lama saya call saya..

    Kisah entry ini adalah perbualan antara kami berdua...
    perbualan antara saya dan si budak sengal..
    sila jangan baca jika tidak mahu membuang masa..
    ini hanya ditulis sbg kenangan dan coretan yg ingin saya hayati di masa akan dtg..
    kerana ini kisah saya dan kawan saya..sudah 7 tahun kami berkawan..

    waktu petang..20/12/10

    anis: assalamualaikum..sape ni?

    dia: waalaikumsalam..aku ni a***. (untuk keselamatan insan sejagat)

    anis: oh..what's up? ada benda ape kau call?

    dia: kau rasa kenapa?

    anis: heleh,kau kalau bosan baru cari aku..macam aku taktau..

    dia: ye ke? mana ada..so, how's life?

    anis: ok..kau je yg xok kot..hahaha (gelak gaya devil)

    dia: aku?pehal pulak..

    anis: semua org dah tau pasal ko..satu dunia dah kecoh dowh..

    dia: err..aku pun rasa mcm tu jugak...teruk ke aku kena kutuk?

    anis: I bet u know it better bro..Hailoh,asal kau? aku igt ko dah berubah..makin bangang je aku tgok? namanye pelajar cemerlang..buat benda ikut sesedap hati dan perasaan~

    dia: anis..manners..

    anis: sorry..but u deserve ke??haha...rileks ar kawan~

    dia: aku tau semua org benci aku..

    anis: tau pun kau..tp aku xla..selagi ko xbuat taik dgn aku..tp kau kejam ar bro..boleh xhormat org sikit.. jaga perasaan org..yg kau main kayu lapan apehal?

    dia: erm, main kayu lapan..banyak sangat tu..compliment ke insult tu?

    anis: heh, u know me better..(aku dah tersengih mcm kerang busuk..hihi)

    dia: Lepas spm buat aktiviti ape?best x cuti?

    anis: ntahla..hari2 buat aktiviti sama..lame betul..gua nak cpt berambus la dr tmpt ni..nape tanya?

    dia: jom keluar jalan..

    anis: no thank you..aku xkeluar dgn laki la bro..kau lupa ke?? telan barbiturate byk agaknye budak ni..

    dia: mana tau kau da xmcm dulu..bagusla..belajar betul2 nanti..kesihatan jaga..

    anis: yela pakcik yg pandai...so..bila nak berubah ni??

    dia: macam dah terlambat je?

    anis: belum lagi..mana ada benda yg xleh nak betulkan..bukan ko buat dosa-dosa besar pun kan..

    dia: heh yela..

    tetiba adik panggil...

    anis: weh bro..aku chow dulu..berubah la bro..ko bukan jahat sangat...try..walau susah ko kena try gak.. assalamualaikum..

    dia: yela..waalaikumsalam..

    petang itu..aku berdoa lagi...agar kawan aku berubah...
    berubah menjadi manusia yg xdibenci segala umat yg dikenalinya...
    ya..aku tau dia boleh...Insyaallah...

    Semoga Allah s.w.t. buka pintu hati dia untuk berubah...

    Till then..

    Labels: ,