Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Janji Aku
    Friday, January 14, 2011 | 0 Comments

    bismillah,


    haa~feel so nice to be here..
    ini coretan jiwa bosan..jiwa yang dahagakan cabaran
    jiwa yang ingin mencapai kejayaan..


    semalam,
    aku yang semalam masih buntu..
    semalam,
    langkah ku diatur ke wilayah itu.
    wilayah yang sudah lemah bisu bungkam menerima kehadiranku..
    wilayah yang sudah muak,jelak atau apa sahaja yang ingin dikatakan...
    memang tidak mahu lagi mengalu-alukan kedatanganku..

    aku,
    yang masih waras dikala matahari memancar terik,
    hanya suka selamba menendang tin kosong yang pengsan di atas jalan itu.
    tersenyum aku sebentar..

    angkat tin itu!
    jari-jemari yg lemah gemalai menjalankan tugas
    neuron ku masih berfungsi,tidak terganggu dek hasutan syaitan dunia..
    aku masih aku yang waras dan masih terhutang dengan bumi ini..

    hari ini,
    aku masih lagi seperti aku yang semalam..
    cuma semangat yang berlainan
    meniti warna kehidupan yang aku gemar dan tidak
    akur pada aturan dan putaran yang hanya akan berhenti hanya bila aku mati

    janjiku pada Dia tidak aku lupa
    biarlah Kau menganggapku hanya seperti debu atau picisan marhaen
    aku tidak gentar
    aku tidak akan mengalah
    aku masih aku yang hidup cara aku
    tahu apa mahu ku

    jangan kau rampas diri aku
    yang kau fikir bodoh,tolol atau sampah..
    aku hanya ada diri aku..
    aku ada janji pada Dia
    janji jitu dan nyata
    akan aku tunai janji itu

    Itu Sumpahku!

    Labels: