Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • oh ya~selamat hari jadi
    Tuesday, January 25, 2011 | 0 Comments

    bismillah,

    hari ini malas nak bukak lappy.
    apa kes nak bukak hari-hari??
    komitmen banyak dan urusan menimbun tak surut-surut.
    hari tu dah pening gaduh dengan kau.
    semalam aku jumpa dia pulak.
    agak-agak korg xkacau hidup aku boleh ka?

    sungguh aku xfaham.
    dah xde rasional dah cerita ni.
    tamatkan je la..xseronok ditonton,didengar mahupun dibaca.
    cukup-cukuplah drama lawak sarkastik yg  pathetic ni.
    xsanggup aku nak join lama lagi.

    sekarang dah pagi.
    aku dah nak blah ni.
    baik aku layan buku kejap.

    oh ya..tadi sempat juga ucap selamat hari jadi pada Incek Zahiril Adzim
    selamat hari jadi ya..satu sebab untuk aku bukak lappy hari ni..nak ucap selamat hari tua pada hero malaya berprinsip ni.

    terima kasih juga kerana membalas dgn ucapan terima kasih.
    kerana kata-kata yg seciput tu la yg buat aku senyum malam-malam buta.

    Labels: , ,