Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Imsomnia. Keputusan SPM 2010.
    Saturday, March 12, 2011 | 0 Comments

    bismillah...

    selamat pagi weh humans~ aku merajinkan diri online hari ni.. dah macam2 aktiviti aku buat... kemas bilik+rumah, baca paper, baca novel Me and Mr Darcy, godek2 dua-dua phone, sembahyang, buang air dan lain lain... tapi malangnya mata tak lelap jugak.... apa aku terlebih tidur ke sebelum ni??

    hooolaaaa...hati rasa macam resah...ada benda yg xsettle ke?
    besok date dgn gegurls rasanya takde masalah...ermm....so bosan sangat ni bukak lappy kejap...

    Oh My God!!!! keputusan spm keluar hari rabu!! March 23!!!

    Paper NST

    maybe sebab ni kot aku xboleh tidur....ada benda nak keluar rupanya...Ya Allah...berikan kami keputusan yang terbaik...amin~~

    sebelum blah...aku layan vid ni dulu..


    p/s: kenapa aku rasa mcm akan jumpa bebudak Rage hari ni?

    Labels: ,