Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Jatuh Tergolek-golek.
    Sunday, March 27, 2011 | 4 Comments

    bismillah...

    firstly, maaf sebab lama dah tak update..
    ehehe..bukanlah niat nak menyepi atau menyendiri atau menyimpan rahsia drpd kamu-kamu sekalian... sebenarnya memang nak menulis tapi masa dan hati tak mengizinkan...arrh. biasalah dah nasib badan yang jatuh tergolek-golek.. betul lah org lain jatuh je. tapi aku jatuh begitu dramatik... tergolek sampai dah takde siapa sempat tolong.. 

    enough la tu..straight to the point.

    result aku yg tak cantik dan memalukan..*aku je yg lebih2 rasa terkilan~*

    maaf lagi sekali kerana gambar blurr~ala..bukan cun pun result..

    seriously memg xsangka ini resultnya..sebab target 7A. Fizik dgn Bio aku target A sebab trial dapt B..tapi bila result keluar ni yg aku dapat..Bi trial A+ tapi spm A-.

    oh dahla...benda dah jadi..malu adalah sikit..sedih mestilah ada..terkilankan bio tu jela..

    Dulu upsr dan pmr aku straight A's...bila SPM jatuh tergolek macam ni...haish* nak kata tak belajar belajar gila-gila...satu hari dekat 13 jam mengadap buku..kadang-kadang tak tido malam...

    Ummi cakap.."muhasabah diri...usaha dan doa mungkin dah buat tapi ada benda lain yg tinggal..."

    err....ayat yg satu ni memg buat aku melalak gila-gila bagai org gila...sebab aku tau apa yg tinggal tu..apa yg tak cukup...betullah benda tu kita tau tapi tak mahu.tak mampu.takde usaha nak lakukan. oklah...apapun aku bersyukur jugaklah dgn apa yg aku dapat.

    Lastly...nak share jugak yg aj's punya result overall bleh tahan...not yet a legend ey guys? takpe.. 
    Acik sorg je dapat straight A's. Maafkan angah sebab tak celebrate dgn acik hari tu.. maafkan angah lari drpd acik sebab angah malu jugak sikit dgn acik..sebab result kak ngah hampeh.. maafkan kak ngah ye.. Tanpa acik dan usu kak ngah punya addmath mesti xdapat B+. 

    From G to B+... terima kasih sayang. the others of aj's family...Love u guys a lot!

    Big Thanks To Them

    Oh ye...Kepada Mice Lestari dan Pakcik Chu Rui Jian....yang tolong aku banyak gila... Terima Kasih yang tak terhingga. Semoga korang berjaya.

    Oh one more thing..Pak Cik dapat 10A+. You deserve it pakcik! "Kalau pakcik dah ada dekat bintang, jangan lupa aku kat bumi.."

    Dapat hadiah daripada along dgn t-qa...thanks...Unni Memey pun nak bagi hadiah..*sungguh saya tak layak* btw...saya terima..keke..oooolaaaa~~jihah..along fizah yg bagi smgt...always bagi semangat...thanks both of you. kawan-kawan.cikgu-cikgu...terima kasih..parents jugak...

    Xiao Lian dapat 8A+ 2A- *sayang..I masih jauh drpd U..TT^TT btw thanks for ur support*
    A-yo@arif dapat 11A+...*beat kami teruk-teruk eih yang...btw your phone call buat I nangis..thanks sebab marah dan pujuk*

    dah. cukup. terima kasih kerana membaca.

    Labels: , , , , , , , , ,

    Anonymous Anonymous said...

    dear don't be sad k ♥
    maybe there is a reason for what has happened ♥
    like what ur mom said to u "muhasabah diri" ♥
    that's much better ♥
    it's not end of ur journey yet it's a point where you start your journey ♥
    i knw u cn do it in the future ♥
    all da besh dear ♥
    mmuuahh luv u always ♥

     
    Blogger Anis Zahorin said...

    thanks sis..
    i dun wanna talk a lot.
    the time has come for me to prove it. not just say it..

     
    Blogger sukemakan said...

    xpe izz
    bukan rezki tu
    adela rezki izz kat mane2
    mcm akak dulu
    spm dpt sket je
    padahal tym xm salu dapat 8-10a
    xde rezki kan
    ade sebabnye tu!
    ^^

     
    Blogger Anis Zahorin said...

    yup..betul tu kak..
    walaupun result biasa je tapi dpt offer jugak..
    ada kawan yg result gempak pown xdapt offer..

    Insyaallah..I'll get the best! amin.

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu