Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Siblings Drive.
    Thursday, March 10, 2011 | 0 Comments

    bismillah,

    a fews days ni, aku tak berapa sihat..so...nak meng-hupdate-hadap blog memang tak larat babe.. setelah melalui saat getir dan susah payah sepanjang tempoh mendapatkan lesen kereta ni akhirnya esok aku akan pra test.. dan Insyaallah kalau takde aral next week JPJ.

    kau bayangkan...aku dah belajar dgn 4 org cikgu...bertukar-tukar...nak ikutkan aku takdelah kategori pelajar teruk...*ini kenyataan..self praise..hehe* tapi semua org busy..aku tak penting...org lain lagi penting hhhuuuuuhuuu...sedih woooo~~~btw, Cikgu Ramesh puji aku tau hari ni..dia kata senang je nak ajar aku..wahaha~~


    takpelah...asalkan dah nak habis ni kira legalah jugak...

    semalam aku dengan biel sampai kat ssdc...deela kemudian sikit baru sampai...masa tunggu turn buat parking tadi berbual dgn shaidah....after that naik bukit, buat parking side dgn 3 penjuru... mangai!! lenguh lutut gua menunggu shaidah habiskan 3 penjuru dia nu haa~~ lambat kot..tapi nasib baik ok je xde langgar pape...

    hari tu ada jumpa zaty dgn intan@baby kat ssdc...baby nak habiskan lagi 3 jam kot motor...hehe..patutla aku mcm kenal je minah tudung pink tergedik-gedik snap pic dak baby... rupanye zaty...hehe..



    pastu balik je drpd ssdc aku dgn ayah survey sekolah chenderah sebab esok ummi ada meeting hakim pertandingan bercerita kat situ....pastu ayah bagi aku drive kereta jap...seronok..seronok... lepas tu pergi rumah along pinjam antologi untuk buat projek paperwork ummi.... tetibe je mak long offer aku kerja jadi tukang masak...glurppp~~tertelan air liur aku segelen...

    terperanjat kot.....aku menyeringai je pastu..tak berani nak kata pape....tapi aku try survey dan tanye bebudak ni....

    holaaa~~aku pun tak berapa nak sihat..chow dulu la ehh...wakaka~~

    Labels: