Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Budak Kampung Kerja Kilang.
    Tuesday, April 26, 2011 | 5 Comments

    bismillah...

    hey peeps...
    tadi..pergi kerja..buat ot sampai pukul 5..
    oh sangat tak best guna mesin..sebab mesinkan auto~
    saya suka manual..sebab saya org kg..

    okey..cut that crap tedious part..

    gonna.miss.u.all.

    serious aku akan rindukan bebudak kilang...
    walaupun baru kenal.. ceh...

    nak-nak waktu kita borak-borak pasal aunty zack uh..serious cam bagus je kami..ha-ha-ha..susah nak cari budak kilang sempoi kau tau..linda,ika,abu,ayie,faiez,myn,b,zaty~~ aku doakan the best untuk kita semua! cheers babeh..

    linda dgn cerita-cerita askar dan sbgnya...yg selalu jadi partner gua.
    ika yg xkekok membantu..yg sporting tahap gaban.
    faiez yg suka menyanyi dan "menganjing" seseorg dgn abu dan rahim..*er, rahim baik sikit kot...

    myn,zaty n b..toksah cakap...gile punya org mcm aku.

    walaupun hidup tak selalu manis macam kuih bangla belakang kilang..

    kadang-kadang kelat mcm mangga muda pun ok jugak..

    prob xkan habis...masa indah xkekal selalu..kawan dtg silih berganti.

    yg tersayang tak semestinya berkekalan..xgitu?ahaha...

    Sesungguhnya....i'm gonna be okey.

    oh yeah..cik peah and cik ani...i love u both.

    Labels: ,

    Blogger ♥ elle ♥ said...

    dpt gji jgn lpe bnje ye (",)
    heheheh

     
    Blogger republik n9 said...

    salam ziarah :)

    masa2 indah tu kadangkala seronok dikenang, kadangkala pahit jugak utk dikenang...

    p/s: orang kampung tahan lasak dan tahan diuji tau, gua orang kampong jugak hahahha

     
    Blogger aku zaty said...

    kawan dtg silih berganti.
    yeah, aku setuju.
    tapi kau, tetap tak kan ade sape bole ganti.

     
    Blogger ~SukEMakAn~ said...

    benti keje ke izz?

     
    Blogger Anisah Zahorin said...

    kak elle: hii~~akak jaoh sangat la..

    republik n9: yup~ btw..org kampung memg best sebab tahan lasak... bangga jadik org kampung!! hehe

    zaty:kau pown xde sape bole ganti..hii~

    akak sukemakan: next week baru berhenti..nak masuk plkn this 17th may! hii^^

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu