Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Ditangkap berkhalwat! Kau Pernah?
    Saturday, August 27, 2011 | 0 Comments

    Hey I'm back~
    Raya xlama lagi nak menjengah rite?
    And I'm so sure that semua org pun dah buat persiapan raya xkisahla sikit ke banyak... Same here, tapi aku akan merindui Ramadhan kali ni sangat2...this year sangat memberi makna..

    Ok back to the title...
    Ditangkap berkhalwat...kau pernah?
    Aku tak pernah tapi aku pernah hampir ditangkap berkhalwat...
    Macam hawau je rasanya...

    The incident happen on the last night before cuti raya...
    Aku dengan kawan2 aku seramai 7 org rasa sangat bosan..jadi dalam pukul 10.40 malam kitaorg ronda satu matrik...seronok la jugak sebab suasana aman dan tenang...



    and the second last pit stop ialah kawasan makmal...
    weh! kat kawasan depan makmal ni memg la sangat cantik tau..so kitaorg lepak dekat salah satu gazebo kat situ...tetiba agak jauh drpd situ ada empat org senior@ex-pdt lelaki....oh! diaorg ni bebudak kakom jugak tak silap aku...aku tak tau apa motif diaorg lepak dekat kolam ikan and 2 drpd diaorg siap berenang and tgkp ikan dlm kolam tuh...

    mcm lawak je...tapi sukahati diaorgla...kitaorg gelak2 ar drpd jauh...
    ada la dlm 10 minit kitaorg lepak then kitaorg nak blah ke cafe yg memg dekat je belakang makmal... (kitaorg lansung tak duduk dekat dgn diaorg tu)

    and that's it...
    tiba2 Fitri tegur kitaorg..F-I-T-R-I  ye....
    salah seorang NTP (nadi tarbiah pelajar) yg sangat radikal (bak kata zaty!)...
    dia tegur kitaorg and bagi tazkirah@syarahan@amaran free~~pehhh, berasap aku dengar...

    nak je aku aku cakap..."ape kejadahnya kitaorg nak berkhalwat dekat tgah2 kawasan makmal ni ah? buta ke ape? tak nampak kitaorg nak blah gi cafe dan abg2 ex-pdt tuh tgh tgkap ikan tau tak bo***!!" ada yg terkeluar bahasa org Melaka...terperanjat plak kau nanti..

    tapi aku mana bole rude plak..nanti kena angkut dekat HEP mengadap muka inche khai memalam buta plak...so aku dgn zura cakapla kitaorg just nak gi cafe and lepak sini kejap je...pastu kitaorg ramai2 blah je tanpa menghiraukan si fitri tu...

    lesson: 
    1.jangan merayap malam2 eventho korg ramai sebab org gile akan cakap korg berkhalwat kecualilah kau ada dlm kawasan puteri@putera je..
    2.beware of ahli NTP yg bernama Fitri!
    but this incident buat aku tersenyum sebab....
    bukan semua org ada pengalaman mcm ni kan?
    and peringatan untuk aku supaya berhati-hati lebih...and surely mesej drpd dia buat aku lega....and i have to be strong here and hereafter...

    Labels: