Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Matrik dan SRK...
    Sunday, August 7, 2011 | 2 Comments

    Sabtu..30/7/2011

    A new day,
    A fresh start..
    Have Breakfast dgn Myn tersayang....Study pastu solat...
    Lepas je solat berlari-larilah kami turun ke bilik tv B2...
    sebab...




    Sebab nak tengok hindustan...
    ni lah bahana tension nak UPS kan...
    lantaklah...kitaorg buat mcm tu bukan kacau org pun kan..nak2 bila part Kajol berlari kejar keretapi tu memg epik arr...penuh perasaan kitaorg tengok..hahaha....

    Malam pulak semua dah tido...
    Aku mesej along..and I cry..Hell pain....

    i miss Zaty,Deela....Kawan anak mak jugak....

    Labels: ,

    Blogger EkaBukanMakcikKau said...

    Weh nak tanye , kau minat hlovate eh ? Novel dia yg kau penah bace hape ? Hehehe

     
    Blogger Anisah Zahorin said...

    semua novel dia aku pernah bace..and aku beli..wakaka~~and aku sangat minat kat dia...^^~
    apehal ko suka gak ke? ekeke~~

     

    Post a Comment


        Kisah Lalu