Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Salam Aidiladha~
    Sunday, November 6, 2011 | 0 Comments

    bismillah...

    salam aidiladha buat semua bloggers...
    entry ni khas untuk yang tersayang..Siti Fatimah Rosli.

    Selamat Hari Raya Aidiladha.
    Maaf saya jadi kawan yang teruk.
    Saya sayang awak..

    actually saya igt birthday awak masa hari jumaat..tapi malangnya pada hari ahad tu saya lupa..even masa awak call pun saya tak perasan lagi...keesokan harinya saya sedar tapi saya terlalu serabut. exam buat saya tertekan dan saya tak tau nak ucap mcm mana kat awak..

    Saya harap awak maafkan saya.
    Awak kan comel.
    awak kan baik.
    Saya Sayang Awak.

    Walau teruk mana saya...walau saya lupa....saya tetap sayang awak.

    di hari mulia ni saya harap awak maafkan saya.

    p/s: saya tau awak mesti maafkan saya kan..hiii~btw, welcome to 18th club!

    Labels: