Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • My Nephew...
    Saturday, January 21, 2012 | 0 Comments

    heyya peeps.


    baru je balik dari rumah mak tah tgok cucu dia yg ke tiga...
    bertambah lagi sorg anak sedara aku....hee...bila tgok budak neh rasa mcm geram je nak cium dia... tgok budak neh tido rasa sayu je..rasa tenang sangat...

    hihi....bila ada org baru dlm keluarga rasa seronok sangat... mula lah makcik2 nak cerita pasal pengalaman masing2 waktu baru dapat anak...pastu bincang pasal nama anak lah.. ada parents yg suka nama anak panjang..ada yg prefer pendek je...mcm parents aku memg suka nama pendek2 je.

    anisah, amin, ahmad imran.

    ni la nama kami adik-beradik...simple je kan? mudah nak sebut...nama panjang pun panggil satu je nanti...

    haha..no offends la....lantakla nak bg nama panjang pun asalkan kaw bahagia...heee...

    p/s: aku rindu nasuuha mat jusoh

    Labels: , ,