Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Intern Karte 3
    Sunday, August 23, 2015 | 0 Comments

    Assalamualaikum dan selamat pagiiiii. Hahah kalau yg baca entry ni pepagi lah. Kali ni aku nak cerita sikit pasal sambutan raya dekat SMTM. Majlis diadakan pada waktu malam. Sebab taknak mengganggu waktu PnP katanya. 

    First time jadi ajk program dekat sekolah ni. Jadi ajk buku program. Dah siap rezo semua waktu kejadian suruh student distribute pada VIP dan cikgu lain. 

    Aturcara simple je. Ada cakap cakap sikit pastu makan. Yg pentingnya memasing nak ambik gambar lepas tu upload kat insta. Sbb warga SMTM ni semua aktif kat IG. Diaorg tak main FB dahhhhh. Kalau tanya aku, semua aku tak layan sgt kecuali twitter. Ni satu je aku takleh berenggang.

    Untuk kali ni aku belanja gambar je. Bukan untuk kau org tengok tapi ntk aku tgok balik bila rindu. 


    Kesayangan form 4. Ni dah besar sikit semua lg cun drpd cikgu dia hahaha


    Sebenarnya student aku tiga org je. Yg kat belakang tu kelas lain tetiba sesat hahaha. Gasaklahh janji semua bahagia. 

    Aku kalau pakai specs memg nampak skema. Tapi aku rabun kot lepas tu dah malam. Nak pakai contact lens malas lantaklah tak cun pun takpe.

     
    Gambar dengan misha tu comel sgt sbb sedondon. Ikhram pulak dalam gambar muka periang gila. Kalau kat luar biasa biasa je bukanlah spesies periang macam haiy. 

    Macam mana la nak pisah dengan hangpa semua. Nanti mesti rinduuuuu. Kenangan yg takkan boleh lupa. Simpan dalam hati :)