Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Ini bukan cerita Intern.
    Sunday, September 20, 2015 | 0 Comments

    Assalamualaikum n haiiiii peeps.

    I hope everyone is doing fine. Jumaat yg lepas aku dah janji nak jumpa le bear n biel for a short date. Nak dijadikan cerita aku tertinggal phone dekat rumah. Dengan gigih nya aku tweet bear menggunakan laptop. 


    Ni gambar lamaaaa. Sekadar hiasan XP

    Diaorg cakap jumpa dekat JJ baru depan vivo. Aku dengan yakin nya cakap ok. Aku sampai depan vivo dalam 12.40. Tunggu punya tunggu diaorg xsampai lagi.

    Sambil aku menunggu tu macam macam aku fikir pasal life, future n etc. Gua makin risau dan gua pun merayap la cari bebudak ni mana la tau terjumpa ke.

    Sempat jugak gua pergi daiso, merewang depan GSC. Cari public phone semua xleh pakai. Gi surau dulu dan gua kembali semula di depan vivo dalam hati gua dah terdetik "aku kena troll ke cemana dgn bebudak dua ekor ni?". Tapi tak mungkin kot.

    Dan aku terfikir lagi. Adakah sesuatu yg tidak enak berlaku. Sehinggalah babak dalam filem Mann berlegar legar di fikiran. Mintak simpanggggg.

    Jam menunjukkan pukul 3. Dan aku membuat keputusan utk pulang ke rumah. Dan usai tiba, aku pun menelefon mereka menggunakan telefon rumah.

    Alhamdulillah mereka selamat. Rupanya diaorg tunggu depan vivo kedai makan. Aku pulak tunggu depan vivo kedai phone. Takde rezeki nak jumpa. Ya Allah letih gila kot menunggu.

    So diaorg ambil aku dekat rumah teman aku minum petang dekat Nanyang Kopitiam. 

    Pengajarannya, kalau nak jumpa member pastikan kau ada phone. Lepas tu jgn bebal sangat pergilah kaunter informasi cakap je kau sesat terpisah dgn kawan kau. Ataupun cakap kawan kau yg sesat. Adoiiiai nampak nau kepala serabai masa tu. Nak suruh merayap cari dlm AEON yg besar gila tu memg chance nak jumpa low la kan. Berapa round berapa floor aku tawaf entah. 

    Apapun dapat la jugak jumpa. Tak puas sebenarnya.