Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Intern Karte 4
    Tuesday, September 8, 2015 | 0 Comments

    Assalamualaikum dan selamat hari berkerja bg yg bekerja. Selamat ke kelas ditujukan kepada senior dan junior yg dah naik sem. Hahah kami intern tak habis lg. 

    Semalam gua tak pergi kerja sebab dapat mc. Tak berapa nak sihat lolol. Dengan gigih nya pergi klinik desa demi mendapatkan sekeping sijil cuti sakit.

    Sekembali nya ke sekolah...terdengar khabar angin yg mengatakan aku mc sebab jatuh skateboard. Shuvit punya ijat *rakan sekerja* sebar berita palsu. Ijat memg puaka sikit mulut dia kekadang tp hati baik. 

    Hari ni dapat relief kelas 4awam2 dgn 4sp2. Nak menuju ke kelas SP tetiba disapa asyraf drpd kelas 4e1. Si baby face sorg ni. Duduk terpacak dekat tingkap semata nak tegur gua. Bosan sgt lettew. Haiii asyraf. Kalau dpt adik lelaki lg sorg umur dan muka camni ok jugak. 

    Masuk kelas 4sp2. Mcm biasa disambut dengan meriah cuma takde karpet merah dan balingan bunga rampai je ni. Tengah sedap2 aku acah2 baca buku ni ada mamat dok pssttt psssttt semedang. Dalam hati dah terdetik "Haiy". 

    Dengan muka separa gedik tu dok melambai dari belakang kelas bergerak sampai ke meja depan. Aku buat aksi konon nak tembak. Lg mengada mamat ni.

    Letih sikit nak melayan si manja yg ni. Tapi dia lah yg boleh buat kita senyum bila bila masa. Though some people cakap dia annoying but it's okay. Dia yg paling aku akan rindu. Dia yg xkan aku lupa. 

    Nak marah masing masing pun tak pernah lg setakat ni sbb aku tau diaorg tak cukup kasih sayang perlukan perhatian. N I'll be a good listener kepada student yg dtg mengadu masalah. They just need someone yg boleh dengar masalah diaorg tanpa judge. 

    Cepatlah habis intern. Cepatlah nanti aku rindu bebudak ni. May Allah ease everything :)


     
    Nah aku belanja gambar dgn pakwe sehidup semati. Adik gua lah hahah.