Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Intern Karte 5
    Saturday, September 12, 2015 | 0 Comments

    Assalamualaikum. 

    12 September bersamaan hari Sabtu. Minggu ke 10 internship. Semakin lama semakin kurang beban yg kurasa. Syllabus utk agriculture dgn biology dah habis. Tinggal buat revision je dgn sayang-sayang saya. Dan untuk kelas karen aku siapkan game every week bg mengisi masa lapang mereka. 

    Hari ni walaupun cuti kena dtg sekolah sbb kena paksa join program IM4U dekat sekolah. As expected aku diletakkan di zon C iaitu kawasan nurseri. Dibantu oleh student dari KUIM dan sudah semestinya pelajar jurusan SP sendiri.

    Nah aku belanja gambar.





    Brothers dari KUIM buat pemasuan semula dgn tunjuk ajar gua hahahha.



    Dan sejam sebelum habis program skuad tambahan dari kelas 4e1 *yg aku mengajar jugak* datang utk cat dinding kat nurseri yg dah buruk tu.


     
    Jawa budak SP sesat campur bebudak elektrik ni.


    Hero hero cikguuuuu. Kelas depa ni pompuan 6 kerat jaaaa yg lain semua jejaka.


    Le selfie with the ladies as usual :)

    Kahkah org lain sibuk gi wedding member sekolah aku pulak pergi sekolah hari ni. Tak dapat jemputan pun memg taklah nak pergi.

    P/S : rindu dekat Haiy haha dia takdak sebab pergi kem kepimpinan pelajar. 

    Labels: