Counting Stars


Disclaimer
Assalamualaikum


Hai! This is izz's territory. Thanks for visiting here. Have a nice day people ;)

Notes
Reminder muehehe~~

  • I hate liars
  • Universal listener to some extend
  • The only daughter of da family

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sweetheart
    Some memories never fade

  • Happy Birthday Azammmmm :)
    Monday, June 13, 2016 | 0 Comments

    Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Hai peeps. Hari ni dah start exam for final sem. Paper Issues in Biology. Hari ni jugak birthday my bestfriend since sem 1 lagi. Siapa? Siapa? Norazam la sapa lagi.

     
    Nah aku belanja gambar. Sekitar kolokium hari tu. Well, dear azam semoga panjang umur murah rezeki dan cepat dapat kerja. Lepas kerja baru boleh kahwin hahahaha.

    Kalau hang takda sepanjang kat UPSI ni xtau la mcm mana bosannya hidup ni. Kalau hang takda sape je lagi aku nak risaukan. Tak mintak banyak, lepas ni kita grad sama sama. Berkerjaya sama sama dan kawan sampai bila bila.

    Kalau la kau tau aku sayang kat kau cemana. Hahaha i'm clingy towards my bestfriends. Sbb kalau aku sayang kat member tu kira aku dah anggap macam family sendiri. 

    K lah. Malas nak bebel panjang. Selamat hari jadi yg ke 23. Dah makin tua ni harap harap perangai makin baik. Kurangkan baran lebihkan senyuman. I'm so gonna miss you azam lepas ni payah nak jumpa dah last sem kan. 

    P/S : janji nanti masa wedding tu kena tunaikan. Aku tuntut :)